لایحه رفع موانع تولید قبل از بودجه به صحن می‌آید

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۰۲

ایمنا رییس کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور گفت: لایحه رفع موانع تولید قبل از بودجه به صحن مجلس خواهد آمد. حمیدرضا فولادگر اظهار داشت: به احتمال زیاد اکثر مواد لایحه، طی هفته جاری در کمیسیون تصویب خواهد شد و از هفته آینده نیز به بررسی پیشنهادهای نمایندگان خواهیم پرداخت.

وی تصریح کرد: بررسی لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اکنون پایان یافته و این لایحه آماده رای‌گیری نهایی در کمیسیون است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: هم‌اکنون طرح‌ها و پیشنهادهای نمایندگان در حال بررسی بوده و درمورد یکی از طرح‌ها به همراه بخشی از لایحه ارایه شده ازسوی دولت، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت. وی تصریح کرد: به احتمال زیاد اکثر مواد لایحه طی هفته جاری در کمیسیون تصویب خواهد شد و از هفته آینده نیز به بررسی پیشنهادهای نمایندگان خواهیم پرداخت. فولادگر در پاسخ به این سوال که آیا لایحه رفع موانع تولید تا قبل از زمان تحویل بودجه به صحن خواهد آمد، گفت: این لایحه یک فوریتی بوده و تلاش ما مطرح شدن آن در آبان است، اما به‌طور حتم این لایحه تا پیش از ارایه بودجه، به صحن ارسال خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر