دهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی آغاز به کار کرد

۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۱۲

نایب‌رییس خانه معدن از افتتاح دهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور و مشارکت بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های معدنی داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرامن با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 120شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95شرکت خارجی از کشورهای استرالیا، ایتالیا، آلمان، بلاروس، تایوان، ترکیه، چین، روسیه و قزاقستان حضور دارند، گفت: کشورهای آلمان، چین و ایتالیا به صورت گسترده و گروهی در نمایشگاه مشارکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات خاک‌برداری، ماشین‌آلات مشترک راه‌سازی و معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات حفرو نگهداری تونل، تجهیزات حفاری و مرتبط به فرآوری معدنی، تجهیزات اکتشافات معادن، سنگ‌های ساختمانی و تزیینی، مواد منفجره و تجهیزات انفجار و... به نمایش گذاشته شده است.

نایب‌رییس خانه معدن با بیان اینکه در این نمایشگاه 20همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید هیات‌های تجاری داخلی و خارجی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند زمینه حضور گسترده بسیاری از شرکت‌ها و کشورهای فعال خارجی برای انتقال آخرین فناوری‌های روز جهان به کشور شود و از سوی دیگر ایران نیز با داشتن ذخایرغنی و پتانسیل بالا در بخش معدن می‌تواند با ارایه آن درچنین رویدادهایی مزیت‌ها و فرصت‌های خود را در معرض دید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار داده و با استفاده از نهاده‌های تولید در نیل به رشد و پیشرفت و توسعه اقتصادی دست یابد.

بهرامن در پایان گفت: ‌دهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته از 25 تا 28مهر هر روز از ساعت 9 تا 16در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر