حمایت از حقوق مصرف‌کننده و اعتلای صنعت

۱۳۹۳/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۴


مهر وزیرصنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق مصرف‌کننده گفت: کیفیت، عین صنعت و تولید است و باید درکنار توجه به کمیت به کیفیت نیز توجه داشت. محمدرضا نعمت‌زاده افزود: وقتی واحدهای تولیدی، حقوق مصرف‌کننده را درنظر بگیرند باعث افزایش فروش و رشد صنعت خواهد شد. وی با بیان اینکه مصرف‌کننده باید بتواند انتخابی بر مبنای اطلاعات داشته باشد و در واقع اطلاعات‌گیری از کالا و خدمات حق اوست، ادامه داد: درحمایت از مصرف‌کنندگان، خریدار باید بداند به کجا مراجعه و چه کالایی را با چه کیفیت و قیمتی تهیه کند و این موضوع جز با رقابت و عرضه کافی محصول محقق نمی‌شود. نعمت‌زاده اظهارکرد: تولید‌کنندگان خود نخستین مصرف‌کنندگان محصولات هستند و جدا از آن نیستند بنابراین باید درکنار توجه به تولید به حقوق مصرف‌کننده نیز توجه داشته و خود را با بهترین‌های دنیا مقایسه کنند و شاخص‌های ارزیابی استاندارد بین‌المللی را در نظر بگیرند. وزیرصنعت، معدن وتجارت افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان تلاش ‌کنند تا ارایه خدمات به مصرف‌کنندگان در اولویت باشد و ضمن ارایه خدمات قبل، بعد و حین فروش، این خدمات به نحوی تنظیم شود که رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر