سرمایه مالی تنها لازمه ادامه حیات واحدهای صنعتی نیست

۱۳۹۳/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۸۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تنها وجود سرمایه مالی لازمه ادامه حیات واحدهای صنعتی نیست و در این میان دیده شده که واحدهای صنعتی در کشور وجود دارند که با وجود سرمایه‌گذاری نتوانستند به موفقیت دست یابند. محمدرضا نعمت‌زاده در جریان سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت به استان اردبیل با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان نمین استان اردبیل با بیان این مطلب، افزود: مدیریت، شناخت بازار، صادرات محور بودن و توجه به تحقیق و پژوهش از مولفه‌های موفقیت در واحدهای تولیدی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآورشد: تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی در استان اردبیل وجود دارندکه با تزریق تسهیلات مجددا احیا شده و زمینه اشتغال را فراهم می‌کنند. نعمت‌زاده در ادامه گفت: همچنین واحدهای صنعتی دیگری در استان اردبیل دیده شده که زیر ظرفیت می‌نمایند که تلاش داریم به ظرفیت کامل برسانیم. از سوی دیگر وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توجه خاص شهرک‌های صنعتی به مناطق ویژه اقتصادی و سرعت بخشیدن به تصمیمات اتخاذ شده در این موارد ضروری است. نعمت‌زاده با اعلام این خبر، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن وتجارت، تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه شهرک‌های صنعتی است که به‌طور جد دنبال می‌شود. وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت به استان اردبیل از چندین واحد صنعتی بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ شرکت آرتا پلاست با سرمایه‌گذاری بالغ بر 3هزارو 77میلیارد ریال و 654‌نفرفعالیت می‌کند. مهم‌ترین محصولات شرکت آرتا پلاست شامل روکش ملامین سالانه 800 هزار متر‌مکعب، ورق و صفحه معمولی از پلی‌اتیلن سالانه 15هزار تن، انواع فیلم پلاستیکی سالانه 12هزار و 600 تن، انواع پارکت چوبی سالانه 7میلیون مترمربع، ملامین سالانه 25هزارتن، کاغذ دکوراسیون آغشته به رزین ملامین سالانه 15هزار و 800تن، MDF ملامینه سالانه یک‌میلیون مترمکعب، فرمالین سالانه 22هزارو 500تن ، چسب اوره فرمالین سالانه 18هزارو 500تن و تخته فیبر خام با چگالی متوسط سالانه 200هزارمتر مکعب است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر