فراخوان پذیرش شرکت‌های فناور صنعتی

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۷۷۲


براساس تفاهمنامه دو جانبه بین صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و پژوهشگاه نیرو، این صندوق، اعطای تسهیلات مالی، حمایت از طریق صدور ضمانتنامه، معرفی واحدهای فناور و صاحبان ایده به پژوهشگاه، آموزش، مشاوره و ارزیابی مالی و اقتصادی طرح‌های معرفی شده از سوی پژوهشگاه و برگزاری جلسات توجیهی برای متقاضیان را متعهد شد.


مدیریت آنلاین کسب ‌و کار

در این زمینه، متخصصان یک شرکت صنعتی فناور نیز با طراحی نرم‌افزاری مدیریتی به مدیران امکان دادند به صورت آنلاین و از طریق تلفن همراه خود اطلاعات مربوط به امور مالی و اداری را دریافت کنند. اقدامی که برای نخستین ‌بار در صنعت فناوری اطلاعات انجام می‌شود. ذوالفقاری، مدیرعامل شرکت تولیدکننده این نرم‌افزار صنعتی اظهار کرد: با استفاده از نرم‌افزار داشبورد مدیریتی، مدیران کسب وکار و واحدهای صنفی، می‌توانند به طور لحظه‌یی در جریان امور مالی و اداری کسب وکار خود قرار گیرند. مدیرعامل شرکت صنعتی طرفه‌نگار با اشاره به اینکه این شرکت از ابتدای فعالیت با طراحی و عرضه نرم‌افزار هلو بر کسب وکارهای کوچک و متوسط تمرکز کرده است، گفت: این نرم‌افزار ۴۲درصد سهم اصناف را داشته و در بین شرکت‌های کوچک هم بیشترین سهم را دارد.

میرزایی، رییس هیات‌ مدیره این واحد صنعتی فناوری اطلاعات هم با اشاره به مشکلات و موانع اجرایی شدن قانون کپی‌رایت در کشور گفت: اگر بتوانیم جریمه‌های سخت‌گیرانه‌یی را برای نقض کپی رایت در نظر بگیریم، قوانین هم بهتر اجرا خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر