ایتالیا خط تولید ماشین‌آلات فولاد‌سازی در چابهار راه‌اندازی می‌کند

۱۳۹۳/۰۶/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۱۴

معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: خط تولید و طراحی ماشین‌آلات کارخانه‌های فولاد و ذوب‌آهن توسط شرکت ایتالیایی در چابهار راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش ایرنا، شاهرخ انصاری آذربایجانی با اشاره به‌بازدید مدیرعامل شرکت ایتالیایی دانیلی از منطقه آزاد چابهار افزود: این منطقه فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری در بخش طراحی و تولید ماشین‌آلات کارخانجات ذوب‌آهن و فولاد است. وی گفت: حضور هاب سوم پتروشیمی، هاب سوم خودروسازی و راه‌اندازی کارخانه‌های فولادی و معدنی در چابهار، فرصت‌های مناسب برای ایجاد زنجیره در زمینه این صنایع بزرگ فراهم کرده است که اینک از سوی سرمایه‌گذاران شناسایی و مطرح می‌شود. انصاری با اشاره به‌مزیت‌های منحصر به‌فرد منطقه، از آمادگی سازمان برای واگذاری امکانات به‌سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: شرکت دانیلی ایتالیا یکی از سه شرکت بزرگ طراحی و تولید ماشین‌آلات کارخانجات فولاد و ذوب‌آهن است و امیدواریم در اشتغال، تجارت و توسعه منطقه به‌خوبی ایفای نقش کند.

مدیرعامل شرکت دانیلی نیز در بازدید از ظرفیت‌های منطقه آزاد چابهار گفت: کارخانه دانیلی بزرگ‌ترین کارخانه فولاد در جهان است و با توجه به‌فرصت طلایی در این منطقه به‌زودی خط تولید این کارخانه را راه‌اندازی می‌کنیم. به‌گزارش روابط عمومی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، «آرماندوکونزاتی» سابقه این شرکت را یک قرن اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به‌حضور 20ساله در ایران و سرمایه‌گذاری در زمینه طراحی و تولید ماشین‌آلات کارخانجات ذوب‌آهن و فولاد امیدواریم با آغاز به‌کار این کارخانه در چابهار شاهد توسعه منطقه باشیم. وی، نگاه شرکت دانیلی برای بهبود اقتصادی ایران در زمینه فولاد را مثبت دانست و افزود: باید از ظرفیت‌های موجود در زمینه صنعت فولاد ایران به‌نحو شایسته استفاده کرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر