انتصاب اعضای کارگروه مدیریت دانش ایمیدرو

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۴۴

در چارچوب برنامه پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش، کارگروه عالی مدیریت دانش از تیرماه جاری در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تشکیل شد.

به گزارش «ایمیدرو»، هدایت ایمیدرو به سمت سازمانی دانش‌محور، تدوین و به‌روزآوری نقشه‌راه مدیریت دانش، تصویب راهبردها و اهداف کلان (میان‌مدت و کوتاه‌مدت)، افزایش سطح تبادل و تسهیم دانش در سازمان و پیاده‌سازی فرهنگ دانش‌محور، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری اطلاعات متناسب با مدیریت دانش‌ بخشی از اهداف تشکیل کارگروه عالی مدیریت دانش ایمیدرو شده است. دکترمهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو با صدور احکامی اعضای این کارگروه عالی را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادره از سوی رییس هیات عامل ایمیدرو، امیر خرمی‌شاد، محمدحسین بصیری، امیر صباغ، سیداحمد بزازجزایری، نوید نظافتی، سیدشمس‌الدین سیاسی‌راد، محمد کلانتری و محمدرضا سلیمانی به عنوان اعضای کارگروه عالی مدیریت دانش ایمیدرو

منصوب شدند.

امیر خرمی‌شاد به عنوان رییس کارگروه عالی و سیداحمد بزاز‌جزایری به عنوان دبیر کارگروه منصوب شدند. ایمیدرو به عنوان تنها سازمان توسعه‌یی بخش معدن در راستای اجرای راهبردهای توسعه، توانمند‌سازی، رقابت‌پذیری بخش معدن و تبدیل منابع این بخش به ثروت پایدار مدیریت دانش را در دستور کار خود قرار داده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر