اعلام مشخصات 7 طرح معدنی برای واگذاری به بخش خصوصی

۱۳۹۳/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۳۴

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 و سیاست‌های دولت مبنی‌بر واگذاری پروژه‌های معدنی به بخش خصوصی شرایط و مشخصات 7 طرح معدنی این شرکت را برای سرمایه‌گذاری پیمانکاران بخش خصوصی اعلام کرد.

به‌گزارش روابط عمومی ایمیدرو، این شرکت در نظر دارد انجام عملیات آماده‌سازی، باطله‌برداری و استخراج معدن آنتیموان به میزان 78هزار مترمکعب در سال واقع در سفیدابه استان سیستان‌وبلوچستان را به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

عملیات طراحی، سرمایه‌گذاری، آماده‌سازی، تجهیز، استخراج و فروش زغال‌سنگ در معدن پروده شرقی استان خراسان جنوبی از دیگر طرح‌های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است که قرار است از طریق برگزاری فراخوان عمومی به پیمانکاران واگذار شود.

همچنین شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران برای اجرای عملیات آماده‌سازی، استخراج و فروش کانسنگ سولفوره روی بخش زیرزمینی معدن انگوران، طرح بعدی شرکت تهیه و تولید است که براساس آن شرکت در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران اجرای عملیات آماده‌سازی، استخراج و فروش کانسنگ سولفوره روی بخش زیرزمینی معدن انگوران در استان زنجان اقدام کند. چهارمین طرح احداث یک واحد فرآوری سنگ‌های تزیینی با ظرفیت سالانه2میلیون مترمربع سنگ اسلب و تایل با قابلیت صادرات در استان لرستان شهرستان چگینی 20کیلومتری خرم‌آباد جنب معادن گوهره واقع است.

شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران برای اجرای عملیات طراحی، سرمایه‌گذاری، آماده‌سازی، تجهیز، استخراج و فروش زغال‌سنگ حرارتی در معدن زغال‌سنگ کوچکعلی شمالی استان خراسان جنوبی است. معدن صاحب سقز واقع در استان کردستان

در زمره این طرح‌هاست

از دیگر فراخوان‌های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران عملیات استخراج و حمل ماده معدنی به کارخانه و تولید و فروش کنسانتره سرب با محتوای نقره در مجتمع سرب نخلک است.

همچنین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد از طریق برگزاری فراخوان عمومی نسبت به شناسایی و ارزیابی کیفی پیمانکاران عملیات استخراج و حمل ماده معدنی به کارخانه و تولید و فروش کنسانتره سرب با محتوای نقره در مجتمع سرب نخلک استان اصفهان اقدام کند.

همچنین شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی خرید کرومیت در مقادیر 500-1000-2000-3000 تن و تحویل در محل کارخانه فروکروم جغتای- سبزوار- خراسان رضوی برگزار کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر