تجلیل ویژه همراه اول از افتخارآفرینان کشتی ایران

۱۴۰۱/۰۸/۱۲ - ۰۱:۵۲:۴۱
کد خبر: ۱۹۴۰۰۲

آیین تقدیر و تجلیل از افتخارآفرینان تیم‌های ملی کشتی ایران توسط همراه اول در مراسمی ویژه برگزار شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تقدیر از تیم‌های ملی کشتی ایران صبح دیروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با حضور اعضای تیم‌های ملی کشتی کشور، معاونان و مدیران ارشد اپراتور اول تلفن همراه در هتل همای تهران برگزار شد. حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از کشتی‌گیران افتخارآفرین کشور با بیان اینکه ورزشی پهلوانی را حامی هستیم که همه چشم به موفقیت‌های پی در پی آن دوختند، اظهار کرد: افتخار ما در اپراتور اول تلفن همراه این است که نخبگان ورزشی را حمایت می‌کنیم و به عرصه پهلوانی تحویل می‌دهیم. قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول ادامه داد: باعث افتخار ماست که نماد همراه اول روی لباس قهرمانان کشتی درج شده و در زمان قرار گرفتن آنان بر روی سکوهای قهرمانی، جلوه‌گر در برابر تمامی دیدگان جلوه‌گر است. وی با تاکید بر اینکه همراه اول سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای را در حوزه توسعه پلتفرم‌های دیجیتال داشته است، تاکید کرد: به نظرم فضا برای کار بیشتر در حوزه کشتی فراهم است؛ در حالی که آکادمی کشتی را داریم می‌توانیم به صورت منسجم‌تر با همراه اول و کمک بسترهای دیجیتال آن، سرویس‌های ویژه‌ای را مختص این رشته ورزشی خلق کنیم. بهروزی خاطرنشان کرد: هدف ما رواج هر چه بیشتر ورزش کشتی در کشور است. قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول همچنین گزارشی از وضعیت اپراتور اول تلفن همراه به کشتی‌گیران و جایگاه سهم بازار آن به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه ارایه داد.

   همراه اول رفیق روزهای سخت کشتی است

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم با بیان اینکه همراه اول عضوی از خانواده کشتی است، اظهار کرد: اپراتور اول تلفن همراه رفیق روزهای سخت ما بوده است. رییس فدراسیون کشتی ایران با تاکید بر اینکه تنها انتظار ما و مردم این است که کشتی‌گیران فقط به کشتی فکر کنند و وارد فضاهای حاشیه‌ای نشوند، گفت: طبیعتا هر کدام از افراد جامعه تخصص مربوط به خود را دارند و نباید انتظار داشته باشیم وارد فضاهای خارج از تخصص خود شوند و خودشان هم باید حواس‌شان را جمع کنند تا با تمرکز بر کار تخصصی خود، افتخارآفرین شوند.

   مدال‌های کشتی‌گیران  مرهون حمایت‌های همراه اول است

هادی عامل، یکی از گزارشگران برجسته کشور هم در این مراسم که به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت، دقایقی را پشت تریبون حاضر شد و ضمن بیان خاطرات جذاب در طول ۵۰ سال فعالیتش در عرصه رسانه، اظهار کرد: با توجه به سبقه فعالیتم در این سال‌ها، اکنون متوجه ساخت و سازها و توسعه‌هایی که در این رشته ورزشی صورت گرفته هستم که بخش مهمی از این اتفاقات با کمک همراه اول اتفاق افتاده است. وی ادامه داد: باید به این موضوع آگاه باشید و فراموش نکنید، بخشی از مدال‌هایی که می‌گیرید را مرهون کمک‌های اپراتور اول تلفن همراه هستید که حامی این ورزش و بسترساز آن است. در پایان این مراسم نیز همراه اول به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی کشتی ایران و همچنین نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، ضمن تقدیر از کشتی‌گیران افتخارآفرین میهن مان، با اهدای جوایزی ویژه از آنان تجلیل کرد. گفتنی است همراه اول در سه سال اخیر حامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده که این تیم‌ها موفقیت‌های بسیاری در مسابقات جهانی و آسیایی داشته‌اند.

 

ارسال نظر