امروز روز پایان اغتشاشات است؛ دیگر به خیابان‌ها نیایید

۱۴۰۱/۰۸/۰۸ - ۰۲:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۹۳۸۳۴

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: توطئه‌ای که این روزها و شب‌ها در سرزمین ما جاری است، محصول به هم پیوستن سیاست‌های امریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم‌صهیونیستی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

  نباید فریب عملیات روانی دشمن  را خورد

سردار سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به اندک جوانان فریب‌خورده سرزمینم می‌گویم که نباید فریب عملیات روانی دشمن را بخورید، آیا می‌دانید که آرزوی امریکا برای شما جوانان ایران چیست؟ امریکا اعلام کرده که نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را شکست دهیم و باید جوانان ایران را امریکایی کنیم تا صدای ما را بشنوند.

وی گفت: رویای امریکا و تصویر دلخواه او از جوانان ما این است که فقط کشته شوند، فرقی هم نمی‌کند که جوان انقلابی باشد یا جوان اغتشاشگر، امریکا می‌خواهد جوانان ما را عقب‌مانده و مدارس، دانشگاه‌ها، بازار و اقتصاد را تعطیل و خیابان‌ها را ناامن و ناآرام ببیند. او افزود: تصویر امریکا از ایران عزیز، آتش زدن اموال دولتی توسط اغتشاشگران و یک کشور اسیر شده و عقب‌مانده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آنها هوس کرده‌اند به آن زمانی که نفت کشور را به یغما می‌بردند و مستشاران امریکایی برای مردم تعیین تکلیف می‌کردند، باز گردند؛ آنها می‌خواهند به آن زمان که چادر از سر زنان ما می‌کشیدند و مشروب‌فروشی‌ها را گسترش دادند بازگردند؛ آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند اما ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

  وطن و شرفتان را به امریکا نفروشید 

سردار سرلشکر سلامی خطاب به جوانان فریب‌خورده گفت: وطن و شرفتان را به امریکا نفروشید، سیلی به صورت رزمندگانی که برای حفظ امنیت شما سینه سپر کرده‌اند نزنید، لباس سربازان امریکایی را از تن‌تان بیرون آورید و به مهره‌های آنها تبدیل نشوید. وی افزود: در این سرزمین کسی به شما اجازه اغتشاش و آتش‌سوزی نمی‌دهد، از خویشتن‌داری مردم سوءاستفاده نکنید.

  دانشگاه نباید  به میدان جنگ علیه ملت تبدیل شود

 وی خطاب به دانشجویان هم گفت: دانشگاه را به میدان جنگ امریکا علیه ملت تبدیل نکنید، چه شده که عده اندکی دانشجو امروز پژواک صدای بیگانه شده‌اند و الفاظ رکیک به کار می‌برند، به دامان ملت بازگردید، راه بازگشت باز است، ما از شما فضیلت اخلاقی می‌خواهیم.

او اضافه کرد: ملت اجازه توهین به مقدسات را نمی‌دهد، اگر مردم ما مشکلات اقتصادی دارند اما صبرشان الهی است و به نظام اعتماد دارند.

  پیکر شهدا، ماهیت جریان فتنه را نشان داد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این پیکرهای شهدا ماهیت جریان فتنه را نشان داد گفت: آنها که می‌گویند زن، زندگی، آزادی آیا شهدای زن این حادثه تروریستی را نمی‌بینند، آنها به چه گناهی به شهادت رسیدند؟

سردار سرلشکر سلامی گفت: آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها است، آیا بی‌بند و باری است، آزادی که امریکا وعده می‌دهد همان آزادی است که در دوران شاه وعده داده بود، آزادی مشروب، آزادی بی‌بندوباری، آزادی اخلاقی بود.

وی گفت: آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می‌کنید مسموم است و شما را غرق خواهد کرد. او افزود: از ملت ایران صمیمانه سپاسگزارم، آنها که به دشمن نپیوستند، از بانوانی که باوقار و با صلابت از عصمت و حجاب خود پاسداری کردند و در این فضای غبارآلود حاضر به برداشتن چادر و روسری نشدند.

  دیگر به خیابان نیایید

وی گفت: به آن عده اندکی که فریب خورده‌اند می‌گوییم که شرارت را پایان دهید، دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می‌خواهید.

او اظهار داشت: به این رژیم‌های پوسیده و کهنه شده امریکا، انگلیس، آل‌سعود هشدار می‌دهیم با همین جوانان به سراغ شما خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت، بایدن رییس‌جمهور امریکا چند روز پیش گفت ما در حوادث ایران زیاد مداخله نمی‌کنیم تا نظام ایران نتواند با بهانه مداخله ما آتش این اغتشاشات را خاموش کند. فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

  هشدار به کارگردانان فتنه‌ها سراغ شما می‌آییم

سردار سرلشکر سلامی افزود: به آل‌سعود و رسانه‌های تحت سیطره او، به کارگردانان این فتنه‌ها می‌گوییم که به سراغ شما می‌آییم، شما که تصویر نشان می‌دهید، تحریک می‌کنید، ممکن است چه اتفاقی برایتان روی دهد، نمی‌توانید آرامش یک ملت را بگیرید و خودتان در آرامش باشید، آرامش‌تان را می‌گیریم.وی افزود: امروز بار دیگر عهد می‌بندیم که تا آخرین قطره خون خود برای تحقق آرمان‌های رهبر معظم انقلاب در صحنه می‌ایستیم و تک‌تک آنها را مانند گذشته تحقق خواهیم بخشید.

 

ارسال نظر