ویژه

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۱:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۹۲۸۷۱

آغاز فروش گوشی‌ هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

همراه اول در راستای ایجاد اطمینان خاطر برای مشترکان و ارایه خدمات یکپارچه تضمین شده، دور جدیدی از فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G  را کلید زد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با هدف یکپارچگی در ارایه خدمات پایه ارتباطی به مشترکان خود و متقاضیان ورود به شبکه نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، فروش گوشی هوشمند از طریق درگاه خدمات جامع خود تحت عنوان فروشگاه آنلاین را کلید زد. همزمان با اجرای این طرح که از اواسط شهریور 1401 آغاز شده، امکان خرید رنج متنوعی از گوشی‌های هوشمند که اغلب «اقتصادی» هستند، فراهم شده است.  در حال حاضر محصولات دو برند معتبر تولیدکننده تلفن همراه در جهان از منظر ترتیب قیمتی در بخش فروشگاه آنلاین همراه اول لیست شده است که قابلیت پشتیبانی از 4G  و 5G  را دارند.  با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط همراه اول بر روی توسعه فناوری اینترنت پرسرعت، خرید گوشی از فروشگاه آنلاین پیشنهاد می‌شود.  اپراتور اول تلفن همراه کشور سعی داشته با ایجاد زمینه‌ای راحت برای خرید گوشی توسط مردم، ضمن برقراری شرایط گارانتی ویژه و تضمین اصالت کالا، گوشی را با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نهایی برساند. این در حالی است که همزمان با خرید گوشی، خریداران از امتیاز دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری به همراه 20 گیگابایت اینترنت هدیه نیز بهره‌مند می‌شوند و ضمنا گوشی خریداری شده خود به همراه پکیج هدیه همراه اول را بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافه‌ای بابت ارسال، در هر نقطه از کشور دریافت خواهند کرد. متقاضیان استفاده از این شرایط ویژه، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی  Shop.mci.ir، ضمن مشاهده آخرین محصولات و مقایسه آنها، نسبت به ضوابط و مقررات خرید نیز آگاه شوند.

فراخوان جدید طرح‌پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از 

پایان نامه‌ و طرح‌های پژوهشی کرده است. این حمایت با رویکرد کاربردی‌سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است. در این دوره از فراخوان، حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت‌دار همراه اول تعریف شده و طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت. گفتنی است، طرح‌های ارسالی می‌بایست نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار و ابعاد بازار همراه اول و در راستای یکی از محورهای اولویت‌دار اعلام شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول باشد.  در همین راستا، دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند برای آگاهی از محورهای اولویت‌دار و ثبت نام حداکثر تا تاریخ 15 آبان به آدرس rd.mci.ir مراجعه کنند.

 

ارسال نظر