ویژه

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۴:۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۲۹۰

تشریح سرویس‌های دیجیتال و یوزکیس‌های 5G  در بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول

معاون وزیر ارتباطات ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021، در جریان سرویس‌های دیجیتال و پروژه‌های عملیاتی مبتنی بر 5G  و IOT این اپراتور قرار گرفت. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات که چندی پیش با حضور در «مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول» با مقولات زیرساختی اپراتور اول تلفن همراه در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات آشنا شده بود، امروز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ با حضور در نمایشگاه ایر ان تلکام 2021 به غرفه همراه اول آمد و از نزدیک با سرویس‌های دیجیتال و یوزکیس‌های کاربردی تکنولوژی نسل پنجم (5G) همراه اول آشنا شد.

رونمایی از راهکار اینترنت خانواده همراه اول با نام بومینو در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021

سرویس هوشمند بومینو در بیست‌ودومین نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «بومینو» سرویس هوشمند و زیرمجموعه راهکار خانواده همراه اول که با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده، برای نخستین‌بار در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد. این سرویس که در آستانه تجاری‌سازی است، روی سیم‌کارت‌های همراه اول فعال می‌شود و به والدین همراه اولی این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت‌تر گوشی را برای استفاده از اینترنت در اختیار فرزندانشان قرار دهند. بومینو در فاز اول شامل چهار طرح محتوایی مختلف، متناسب با صلاحدید والدین و نیاز فرزندان است و به راحتی و از طریق کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۴ مربع» فعال می‌شود. همراه اول در فازهای بعدی که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود به سمت تکمیل این راهکار و ارایه خدمات جذاب، مفید و کاربردی برای غنی‌سازی زندگی مجازی فرزندان و خانواده‌های ایرانی حرکت می‌کند.  چهار طرح محتوایی بومینو شامل «نوبوم»، «ده بوم»، «صدبوم» و «هزار بوم» می‌باشد.

بازدید نمایندگان مجلس از آخرین  دستاوردهای فنی و دیجیتال  همراه اول در ایران‌تلکام 2021

جمعی از نمایندگان مجلس ضمن بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه ایران‎تلکام 2021، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای فنی و دیجیتال این اپراتور قرار گرفتند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با برگزاری روز دوم نمایشگاه بین‌المللی ایران تلکام 2021، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه همراه اول از نزدیک با اقدامات فنی و دستاوردهای بومی نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور آشنا شدند. مدیران ارشد گروه همراه اول نیز در این بازدید ضمن تشریح آخرین دستاوردهای فنی از جمله جراحی از راه دور و بومی‌سازی تجهیزات مخابراتی، با دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مردم در بهارستان از نزدیک آشنا شدند. همراه اول در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (ایران تلکام ۲۰۲۱) در غرفه ۳۸ سالن ۸-۹ محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

ارسال نظر