ویژه

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۰۳:۳۸:۲۲
کد خبر: ۱۸۴۷۰۲

آماده‌باش ۵۴ اکیپ راهداری در آستانه آغاز طرح زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آماده‌باش ۵۴ اکیپ راهداری، در آستانه آغاز طرح راهداری زمستانی خبر داد. مهرداد جهانی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان مرکزی کلیه نیروهای راهداری آماده‌باش هستند همچنین ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده‌اند. وی ادامه داد: با استقرار ماشین آلات راهداری و دستگاه‌های مکانیزه برف روبی و ذخیره نمک و شن مورد نیاز در راهدارخانه‌ها، امید آن می‌رود مشکلی در خصوص برقراری ترددی ایمن در محورها نداشته باشیم. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: ضمن تمهیدات به عمل آمده، به کاربران راه‌ها توصیه می‌شود: ضمن صرف نظر از سفرهای غیر ضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن گشته و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت حتماً هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند. وی در ادامه از مردم خواست تا قبل از اقدام به سفرهای برون شهری، حتماً جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، از طریق شماره‌گیری تلفن گویا و ۲۴ ساعته ۱۴۱ یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ بهره بگیرند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری و شبانه پرهیز کنند.

فراخوان نخستین جشنواره رادیویی «دلصدا» در شهر زیر زمینی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سید محمد نقیب ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (سلام‌الله علیها) و روز پرستار گفت: علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره رادیویی «دلصدا» باید پادکست‌های ارسالی خود را در قالب حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ ثانیه و با فرمت mp3 تهیه و تولید کنند. وی با اشاره به اینکه موضوعات این جشنواره در خصوص سالروز ولادت حضرت زینب(س)، تکریم مقام پرستار و تجلیل از زحمات کادر درمان در ایام بیماری کرونا است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه 1400 به نشانی farhangimetro@tehran.ir با ذکر دقیق مشخصات و شماره تماس ارسال نمایند. نقیب گفت: به تمامی نفرات شرکت‌کننده از طرف دبیرخانه جشنواره لوح تقدیر اهداء خواهد شد. همچنین از نفرات برتر و مستعد، جهت همکاری به صورت افتخاری با «رادیو مترو» دعوت به عمل خواهد آمد. سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: به نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۷ میلیون ریال، نفر سوم ۵ میلیون ریال و نفرات چهارم تا دهم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اهدا خواهد شد.

تاکید معاون وزیر صمت  بر حمایت از فولادسازان  با نظام تعرفه‌ای

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، مهدی صادقی نیارکی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دستاوردهای صنعت فولاد جزو بزرگ‌ترین افتخارات کشور به شمار می‌رود زیرا صنعتی است که در کنار تامین نیاز داخل، ارز حاصل از صادرات آن نیاز صنایع پایین دستی کشور را تامین می‌کند. وی افزود: در سال گذشته ۳۰ میلیون تن تولید انواع فولاد داشتیم و در هفت ماهه سال جاری نیز ۱۴ و نیم میلیون تن انواع فولاد تولید شده است. معاون امور صنایع وزارت صمت تصریح کرد: تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان افتخار جمهوری اسلامی ایران است و محصول دارای ارزش افزوده بالا به شمار می‌رود که این شرکت از دو سال پیش با ورود به تولید این محصول گامی موثر در راستای خودکفایی برداشته است. وی افزود: عنوان سیاست‌گذار در راستای حمایت از تولید نسبت به تدوین نظام تعرفه‌ای اقدام کرده‌ایم تا با محقق شدن این موضوع سهم خودمان را بیش از پیش در حمایت از تولید داخل ایفا کرده باشیم.

 

ارسال نظر