ویژه

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۲۹۴۹

برگزاری چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با رویکرد تحول دیجیتال

چهارمین جشنواره مدیریت دانش همراه اول با هدف گام برداشتن در راستای چشم‌انداز تحقق رویای دیجیتال و با هدف به اشتراک‌گذاری برترین دستاوردها و درس‌آموخته‌های سازمان که از روز گذشته آغاز به کار کرده بود، به کار خود پایان داد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین «جشنواره مدیریت دانش همراه اول» همگام با اوج‌گیری نقش دانش، نوآوری، پیدایش فناوری‌های نوین و اهمیت یافتن ارزش منابع دانشی در اداره سازمان‌ها و همچنین تجربه مثبت و کارآمد سه دوره گذشته، با حضور مدیران ارشد و کارشناسانی از گروه همراه اول به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. این رویداد با سخنرانی حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول روز گذشته آغاز به کار کرد و در ادامه پنل تخصصی 5G  با حضور مدیران ارشد از حوزه‌های کسب و کار، فنی و راهبردی ادامه یافت. سه‌شنبه 20 مهرماه 1400 نیز که دومین روز از برگزاری این رویداد بود، دستاوردهای دانشی اعضای تیم همراه اول ارایه و از دانشکاران برتر تقدیر شد. با توجه به اینکه دانش به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل رقابتی در حفظ جایگاه شرکت‌های پیشرو محسوب می‌شود، لذا در سال‌های اخیر شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، توجه ویژه‌ای به مقوله مدیریت دانش داشته و این مهم در برنامه راهبردی شرکت نیز لحاظ شده است.

رضایت ۷۰ درصدی کاربران اصلی شبکه آموزشی دانش‌آموز از خدمات ارایه شده در «شاد» 

رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش و مدیر شبکه شاد، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته از دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها، در بستر شاد؛ ۷۰ درصد از کاربران این شبکه، از خدمات ارایه شده در «شاد» احساس رضایت دارند . به گزارش سیتنا، علی باقرزاده، با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با همکاری اپراتور همراه اول، تمام ظرفیت‌های لازم را برای ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده در بستر شاد به عنوان بستر رسمی ارایه آموزش‌های مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا به‌کار گرفته است، أخذ نظرات کاربران را جهت حصول اطمینان از مطلوبیت خدمات ارایه شده از سوی این شبکه را جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش برشمرد. باقرزاده با اشاره به نظرسنجی‌های دوره‌ای انجام گرفته در این خصوص، افزود: نتایج آخرین نظرسنجی که با مشارکت بیش از ۹۵ هزار نفر از کاربران شبکه آموزشی شاد (والدین، معلمان و دانش‌آموزان) انجام گرفت را بیانگر افزایش رضایتمندی کاربران این شبکه ارزیابی کرد. وی ضمن ارایه آماری از نتایج نظرسنجی مذکور، تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی دوره‌ای که در بستر شاد و در«کانال امید» انجام شد، در مجموع ۷۰ درصد کاربران موافق این نکته بودند که «شاد» توانسته است به عنوان بستری مناسب و قابل اطمینان، خدمات لازم را در جهت ارایه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در شرایط تعطیلی مدارس به شکل حضوری ارایه نماید.

 

ارسال نظر