ویژه

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۳۹۱

بهره‌برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه‌های افق کوروش

قرارداد همکاری بین شرکت‌ جیرینگ (زیرمجموعه همراه اول) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با هدف توسعه خدمات کیف پول الکترونیک منعقد و نخستین سرویس پرداخت بدون تماس در شعبه باهنر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت. حمید بهروزی، قائم‌مقام همراه اول: پتانسیل موجود در شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول، زمینه سرویس‌دهی متنوع و هدفمندتر از قبیل سرویس مکان محور در آینده و براساس افزایش سطح تعاملات با افق کوروش را به ارمغان می‌آورد. حسام حبیب‌الله، مدیرعامل جیرینگ: توسعه بستر پرداخت‌های موبایلی راهکاری برای ایمن‌سازی جامعه فرضا در مواجهه با پدیده کرونا و حفظ چارچوب‌های ایمنی و سلامتی است که در نهایت کاهش هزینه‌ها و خسارات را به‌دنبال دارد. حسین صبوری، قائم‌مقام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش: به‌دنبال جایگزین‌سازی شیوه‌های نوین پرداخت با هدف ارتقای سطح زندگی مردم بوده و خرسندیم که برای سرویس کیف پول الکترونیک، در خدمت پیشروترین شرکت‌های مخابراتی هستیم.

برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران  با مشارکت و حمایت همراه اول

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری، از این کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت می‌کند. 

این کنفرانس از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت به‌صورت مجازی و نیمه‌حضوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.  همراه اول با برگزاری دو سخنرانی با موضوعات «Beyond 5G: Road to 6G networks» و «5G promises for IoT»، دو میزگرد با محوریت «بومی‌سازی صنعت ICT (دستاوردهای اپراتورهای موبایل) » و «ارایه سرویس‌های نوین دیجیتال و هوشمند همراه اول» و پنج کارگاه با عناوین «نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی: از معماری تا جنبه‌های تجاری»، «تحولات گسترده در شبکه رادیویی 5G: فراتر از نسخه 15 3GPP»، «بلاکچین و قراردادهای هوشمند»، «چالش‌های یکپارچه‌سازی اینترنت همه‌چیز» و «طراحی و توسعه اکوسیستم نوعی اینترنت اشیاء و ملزومات پیاده‌سازی آن» در این کنفرانس حضور دارد.  علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به https: //iceeconf.ir/Home مراجعه کنند.

 

ارسال نظر