ویژه

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۳۵۴

برگزاری کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش فردا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار می‌کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش (IKT 2020)، از سه شنبه دوم دی ماه به مدت دو روز از سوی انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می‌شود. این رویداد با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه‌ زمینه‌های مطرح در کنفرانس، با تمرکز بر زمینه‌های نو و کاربردهای آن توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار می‌شود. محورهای یازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش «کاربردها و خدمات الکترونیکی در شرایط پاندمی»، «کاربردهای فناوری اطلاعات و دانش در سلامت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی و بیوانفورماتیک»، «علوم داده، داده‌کاوی و کلان داده‌ها»، «پردازش محتوا»، «مهندسی و مدیریت دانش»، «تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رایانش اجتماعی و فرهنگی»، «هوش تجاری، سیستم‌های خبره، سیستم‌های تصمیم‌یار و سیستم‌های توصیه‌گر»، «بسترها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و دانش»، «تعامل انسان با کامپیوتر، پردازش چندرسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده»، «امنیت فضای سایبری و حریم خصوصی» و «کسب‌وکارهای جدید در فناوری اطلاعات و دانش» ذکر شده است.

رییس اداره روابط عمومی بانک‌رفاه کارگران منصوب شد 

طی حکمی از سوی اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مهدی کرمی به سمت رییس اداره روابط عمومی این بانک منصوب شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کرمی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی است و پیش از این دارای سوابق اجرایی و مدیریتی در حوزه‌های نظارتی، بانکداری جامع، روابط عمومی، طرح و برنامه، امور ارزی و فعالیت‌‌های اجرایی در صف بانک رفاه کارگران بوده است. بهرام فرهی رییس پیشین این اداره با حکم مدیرعامل بانک به سمت مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی این بانک منصوب شد.

پربازدیدترین برنامه اینترنتی یلدا 

با ۲۹ میلیون دقیقه تماشا همراه اول در روبیکا رکورد زد

ویژه‌برنامه ترکیبی-ویدئویی همراه اول برای شب یلدا با استقبال چشمگیر کاربران روبرو شد.  به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه‌برنامه یلدای همراه اول که با نام «یلدا ٩٩» در روزهای شنبه و یکشنبه ٢٩ و ٣٠ آذرماه از ساعت ۲۰و30 دقیقه در وب سایت و اپلیکیشن روبیکا پخش می‌شد، تا امروز دوشنبه یکم دیماه بیش از ٢٩ میلیون دقیقه توسط کاربران روبیکا در دو بستر وب و پیام‌رسان به صورت آنلاین و آفلاین (آرشیوی) تماشا شده است که در بین ویژه‌برنامه‌های یلدایی منتشر شده در فضای مجازی، رکوردی جدید محسوب می‌شود.  در همین ایام کانال اطلاع‌رسانی همراه اول در پیام رسان روبیکا به نشانی https: //rubika.ir/www_mci_ir به بیش از یک میلیون عضو رسید که در بین کانال‌های تجاری، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.  در ویژه‌برنامه «یلدا ٩٩» میهمانانی از هنرمندان و افراد محبوب مردمی حضور داشتند. این برنامه در دو قسمت ١٨٠ دقیقه‌ای و به صورت زنده پخش شد که در آن اجرای موسیقی آنپلاگد، استندآپ کمدی و گفت‌وگوی متفاوت با میهمانان از بخش‌های اصلی این برنامه بودند که به شکلی جدید و مبتنی بر اصول طراحی و تولید محتوای دیجیتال تولید شده بود. گفتنی است همراه اول و ایرانسل هر یک با ۴۰ درصد سهم، سهامداران اصلی روبیکا هستند.

 

ارسال نظر