خبر ویژه

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۲۵۶

همراه اول پیشتاز میزبانی از کاربران طرح ترابرد سیم‌کارت

میزان ترابرد سیم‌کارت در حال حاضر اشباع شده و اکنون بررسی گزارش‌های مربوط به ترابرد می‌تواند اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار دهد. طرح ترابردپذیری سیم‌کارت که چند سال پیش وارد فاز اجرایی شد توانست از همان ابتدا با استقبال خوب کاربران مواجه شود. استقبالی که روند آن روز به روز بیشتر شد و بسیاری از کاربران اپراتور سیم‌کارت خود را تغییر دادند.طرح ترابرد پذیری در واقع سرویسی بود که کاربران از طریق آن می‌توانستند با حفظ شماره فعلی خود، اپراتور سیم‌کارت‌شان را تغییر دهند. این کار باعث می‌شد که دیگر کاربران در صورت عدم رضایت از سرویس‌دهی اپراتور سیم‌کارت خود‌، مجبور به تغییر شماره موبایل نیز نباشند و تنها اپراتور سیم‌کارت را با حفظ شماره تغییر دهند.همانطور که می‌دانید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت فصلی گزارش‌هایی را منتشر می‌کند که بر اساس آن میزان ترابرد به اپراتور‌های مختلف را از جنبه‌های گوناگون مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بر این اساس در حال حاضر نیز گزارش فصل جدید آن منتشر شده که تغییرات جالب و قابل فکری را روی آن شاهد هستیم. با وجود اینکه در همان ابتدای کار در هر گزارش شاهد رشد آمار ترابرد بودیم، اما در حال حاضر میزان ترابرد به کمتر از زمان شروع این طرح رسیده است و این بدان معناست که درخواست‌ها اشباع شده و طرح به هدف نهایی خود رسیده و اغلب کاربرانی که از اپراتور‌ خود ناراضی بودند به سراغ اپراتور دیگری رفته‌اند.

راه‌اندازی مرکز تحقیق وتوسعه شرکت آبفا استان اصفهان

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: مرکز تحقیق وتوسعه شرکت آبفا استان اصفهان با هدف متمرکز نمودن کلیه پایلوت‌های تحقیقاتی انجام شده و در حال انجام که به صورت پراکنده در محیط‌های تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب، دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد راه‌اندازی شد تا با نگهداری در یک محل، محققین دانشگاهی، پژوهشگران و صاحب نظران صنعت در سطح ملی بتوانند از پژوهش‌های انجام شده در این مرکز بهره مند شوند. 

مجتبی قبادیان به برخی از اقدامات شاخص پژوهشی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان طی سال‌های 98 و99 پرداخت و بیان داشت: انجام مراحل پایانی طرح «سامانه جامع صنعت آب وفاضلاب کشور» و راه‌اندازی آزمایشی آن، تشکیل کارگروه‌های تخصصی متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص، تعیین و تشکیل بافت جدید کمیته راهبردی تحقیقات شرکت، پردازش و تعریف اولویت‌های تحقیقاتی و فراخوان آنها به مراکز علمی و پژوهشی از مهم‌ترین اقدامات پژوهشی شرکت طی دو سال اخیر محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر