تبریک 2 سازمان جهانی به‌مناسبت روز اصفهان

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۳۲۷۸

شهردار کیوتو و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی و شهردار هیروشیما و رییس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه‌هایی جداگانه به شهردار اصفهان، روز نکوداشت اصفهان را تبریک گفتند. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، کادوکاوا دایساکو، شهردار کیوتو و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی در نامه خود به شهردار اصفهان به مناسبت روز اصفهان اظهار کرد: از جانب اتحادیه شهرهای تاریخی جهان، تبریک‌های صمیمانه خود به مناسبت روز نکوداشت اصفهان که در ۲۱ نوامبر جشن گرفته می‌شود را به شما ابلاغ می‌کنم.

وی ادامه داد: گرچه جهان همچنان با شرایط دشوار دست و پنجه نرم می‌کند، اما هریک از شهرهای عضو این اتحادیه به شیوه‌های مختلف درصدد فائق آمدن بر آن هستند و اصفهان به عنوان یکی از این شهرها در این مدت توانسته‌ است رویدادهای مختلف خود را به صورت آنلاین برگزار کند تا فرآیند تعاملاتش متوقف نشود. همچنین ماتسوی کازومی، شهردار هیروشیما و رییس سازمان جهانی شهرداران صلح در نامه به شهردار اصفهان اظهار کرد: مایه خرسندی و مسرت است که به مناسبت روز نکوداشت اصفهان، این پیام را برای شهروندان این شهر ارسال می‌کنم. 

وی ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت این روز، گفت: قدردان شما و حمایت‌های همیشگی تان از «سازمان جهانی شهرداران صلح» که بنده افتخار ریاست بر آن را برعهده دارم، هستم. 

در همین حال، قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک اول آذر روز نکوداشت اصفهان، اظهار کرد: اصفهان تنها زادگاه و محل زندگی شهروندان نیست بلکه در طول تاریخ، این شهر الهام بخش زندگی بسیاری از مردم و شهرنشینان بوده و از دل این شهر مکاتب هنری، فکری، فلسفی و... سرچشمه گرفته که به نام مکتب اصفهان شناخته می‌شود. 

وی با بیان اینکه اصفهان شهری است که دوستش داریم و همگی برای توسعه و ارتقای این شهر تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعریفی برای برنامه‌های عرصه محور روز نکوداشت اصفهان صورت نگرفته اما برنامه‌های هنری، فراخوان‌های دریافت آثار و رونمایی از 150 محصول فرهنگی، اجتماعی، شهروندی و گردشگری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در دستور کار برگزاری به مناسبت این روز است که از این محصولات در موزه هنرهای معاصر نیز رونمایی شد.

 

ارسال نظر