اخبار وی‍ژه

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۹۹۳

شرکت تعاونی کارکنان ذوب‌آهن اصفهان، برتر ملی شد

شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان از بین ۳۷۰۰۰ تعاونی کشور، موفق به کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف‌کنندگان شد . در آیین ویژه تقدیر از تعاونی‌های برتر ملی که چهارشنبه 19 شهریور به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، لوح و تندیس ویژه تعاونی برتر ملی از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور در حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امین قنبری مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت اهداء شد. امین قنبری مدیرعامل این تعاونی در خصوص دلایل کسب موفقیت مذکور گفت: ۵۱ سال خدمت‌رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ذوب‌آهن و سایر مردم استان اصفهان، اشتغال‌زایی و بسترسازی برای بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی، توزیع همگانی، گستردگی فعالیت و بهره‌مندی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، توانمند‌سازی نیروهای کارآفرین، تجمیع منابع برای بهره‌گیری در تولید، هدایت، نظارت و حمایت قانونمند از مشارکت عمومی در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی، همکاری مستمر با مراکز خیریه، بهزیستی و توانبخشی و حضور و ایفای نقش فعال در مسوولیت‌های اجتماعی، از دلایل انتخاب تعاونی مصرف کارکنان ذوب‌آهن اصفهان جهت کسب رتبه اول تعاونی برتر ملی در تامین نیاز مصرف‌کنندگان می‌باشد .

اجرای 260 کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در مازندران

 مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در نیمه نخست امسال، بیش از 260 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در مناطق کوهستانی استان مازندران اجرا شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، جعفر احمدپور در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق محروم، درباره توسعه شبکه گازرسانی استان مازندران گفت: با در نظر گرفتن 260 کیلومتر شبکه تغذیه که در نیمه نخست امسال احداث شده، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به 21 هزار 341 کیلومتر رسیده است. وی با بیان اینکه در سال 99 اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از ابتدای امسال بیش از 24 هزار و 350 مشترک بر مشترکین شرکت گاز استان افزوده شده و در مجموع تعداد مشترکین به بیش از یک میلیون و 465 هزار رسیده است.

مشارکت کارکنان منطقه 9 انتقال گاز در رزمایش کمک مومنانه

مقدم بیگلریان با اعلام این خبر اظهار نمود: رزمایش کمک مومنانه با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات با هدف کمک و خدمت رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در میان آنها، در سراسر کشور در حال انجام است. مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز با قدردانی از کارکنان منطقه در مشارکت در مرحله دوم این رزمایش افزود: همکاران منطقه در اولین مرحله این رزمایش در ماه مبارک رمضان نیز در اقدامی شایسته و قابل تقدیر تعداد 110 بسته مواد غذایی هر کدام به مبلغ 250 هزار تومان را تهیه، بسته‌بندی و در بین نیازمندان توزیع نمودند.

 

ارسال نظر