اخبار ویژه

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۹۱۹

رد شائبه احتکار

خودروهای ناقص با تکمیل قطعات روانه بازار می‌شود

ایکوپرس| ازابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۳ هزارو ۹۳۰ دستگاه خودروی پارس در سایت ایران خودرومازندران تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصدافزایش نشان می‌دهد. سید امید حسینی نژاد مدیر عامل سایت ایران خودرو مازندران (خزر) درپی انتشارتصاویر پارکینک این سایت تولیدی دربرخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گفت: روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این سایت تولیدمی شودو این آمار بیانگراقدامات انجام شده در راستای بهبود روندتولید و تامین است.  وی افزود: در سال جاری قرار است 35هزاردستگاه پارس تی .یو.۵ و پارس سال در این سایت تولید شود . حسینی نژاد بارد شائبه احتکار در این سایت تولیدی خاطرنشان کرد: دوهزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه با فناوری پیشرفته در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات این خودرو‌ها تکمیل و تحویل مشتریان می‌شود. این در حالی است که در همین بازه زمانی سال گذشته حدود ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت. وی بااشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است، خاطرنشان کرد: اگر محدودیت‌های ترافیکی در استان درزمان مسافرت‌های تابستانی نباشد، شاهد افزایش ارسال خودروهای تولید این سایت به مشتریان خواهیم شد.  مدیرعامل ایران خودرو مازندران تاکید کرد: تا آماده‌ شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه  نیاز است . این در حالی است که اگر خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی خودرو در پارکینگ‌ها موجود هستند. وی تاکید کرد: همه زیرساخت‌های فنی و مهندسی مورد نیاز برای افزایش کمی و کیفی تولید در این سایت فراهم شده و ارتقای کیفیت یکی از برنامه‌های مهم ایران خودرو مازندران است.

۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شدند

 سیدحسن الحسینی، مسوول شبکه دانش‌آموزی «شاد» در گفت‌وگو با خبرگزاری موج گفت: در حال حاضر ٩ میلیون و ٧٠٠ هزار دانش‌آموز در شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد)‌ احراز هویت شده‌اند.

تاکنون ٩٨ هزار مدیر نیز احراز هویت شده‌اند و ۱۱۳ هزار مدرسه نیز در شبکه آموزشی دانش‌آموز «شاد» فعال شده است. 

از روز جمعه (۱۴ شهریور) تاکنون نزدیک به یک میلیارد پیغام در این شبکه رد و بدل شده است.

طی چند روز آتی دانش‌آموزان و معلمان به‌تدریج به شاد ورود می‌کنند و پس از احراز هویت می‌توانند از ابزارهای در دسترس نسخه جدید مانند پخش زنده استفاده کنند.

 

ارسال نظر