دنیای فناوری

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۲۳۳

تبلیغات با مصرف بالای باتری از گوگل حذف می‌شوند

گوگل تبلیغاتی که شارژ زیادی از باتری دستگاه را مصرف می‌کنند حذف خواهد کرد. به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، گوگل اعلام کرده از ماه آگوست به‌طور خودکار تبلیغاتی که شارژ باتری دستگاه را خالی می‌کنند، حذف خواهد کرد. این شرکت فناوری در یک پست وبلاگی این خبر را اعلام کرد. ویژگی مذکور طی چند ماه آینده و قبل از عرضه آزمایش می‌شود. به گفته گوگل، تبلیغاتی که ارز دیجیتال استخراج می‌کنند، آگهی‌هایی که به خوبی توسعه نیافته‌اند یا برای استفاده در شبکه ارتقا نیافته‌اند، شامل حذف خودکار می‌شوند. تبلیغاتی که بیش از چهار مگابایت اطلاعات شبکه را مصرف می‌کنند نیز به‌طور خودکار حذف می‌شوند. همچنین این شرکت اعلام کرد کروم از آغاز ماه آگوست سه نوع از آزاردهنده‌ترین تبلیغات ویدئویی را مسدود می‌کند. در ماه فوریه نیز این شرکت ۶۰۰ اپلیکیشن را از گوگل‌پلی حذف کرد زیرا آنها تبلیغات آزاردهنده زیادی داشتند.

اولین جلسه کارگروه انرژی و مدیریت سبز سال ۹۹  برگزارشد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در جلسه کارگروه انرژی و مدیریت سبز منطقه ساری بر لزوم فرهنگ‌سازی و استفاده از منابع تاکید شد. سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جلسه کارگروه انرژی و مدیریت سبز منطقه ساری که در تاریخ 17/2/99 در سالن جلسات شرکت برگزار شد بر لزوم فرهنگ‌سازی و استفاده از منابع تاکید کرد و بیان داشت: مدیریت سبز در واقع به‌کارگیری موثر و کار آمد تمامی منابع مادی و انسانی برای هدایت و نیل به اهداف زیست محیطی با سازماندهی و برنامه‌ریزی لازم است. وی افزود: در تمامی زمینه‌ها از جمله مدیریت مصرف انرژی (آب، برق و گاز) باید تدابیر و سیاست‌های دقیق و منطقی اتخاذ کرد. سبحان رجب‌پور به استفاده بهینه و درست از امکانات و منابع اشاره داشته و تاکید کرد: در گام اول، پایش و شناسایی مکان‌ها و فضاهایی مورد رصد قرار می‌گیرد که بیشترین مصرف انرژی را دارند و باید کار با حساسیت و کارشناسی انجام گردد. در ادامه جلسه حسین نصیر ناتری دبیر کارگروه انرژی و مدیریت سبز نیز به اقدامات انجام شده در راستای شاخصه‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در مصرف آب، برق و گاز از اتفاقات خوبی بود که در سال گذشته به همت و تلاش واحدهای مربوطه رقم خورد.

راه‌اندازی سامانه مکانیزه نظارت بر شرکت برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از راه‌اندازی سامانه مکانیزه نظارت بر بهره‌برداری این شرکت خبر داد. مهندس رضا غفاری امکان نظارت در بستر GIS امکان بارگذاری عکس‌های عملیات اجرایی در هر مرحله، پایش عملکرد و محل حضور ناظر براساس فیلترهای متفاوت، فعال شدن چک لیست‌های توانیر به جهت ارایه پیشنهادات اصلاحی در محل هر تجهیز، تکمیل دقیق چک لیست‌ها در محل هر پایه، طول مسیر شبکه به صورت الکترونیکی، نظارت خودکار نتایج نظارت بر واحد تعمیرات و مسوولان نت، امکان ایجاد آرشیو مستندات، امکان دسترسی به سامانه‌های استقرار یافته، امکان تشخیص مکانی محل اجرا و نقاط اجرایی پروژه و امکان بازگشایی چک لیست‌ها صرفا در فاصله مشخصی از هر تجهیز از قابلیت‌های اساسی سامانه مکانیزه مکان محور نظارت بر بهره‌برداری برشمرد.

 

ارسال نظر