استقبال مردم ازخرید گوشی‌های نسل پنجم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۵۰۴
استقبال مردم ازخرید گوشی‌های نسل پنجم

دیجیتال‌ترندز |  در شرایطی که شبکه‌های نسل پنجم در اکثر نقاط جهان هنوز در دسترس نیستند، مردم خرید گوشی‌های سازگار با این شبکه‌ها را پیشاپیش آغاز کرده‌اند.

 از راه رسیدن شبکه‌های نسل پنجم ارتباطی تاثیر شگرفی روی خدمات درمانی، حمل و نقل، صنعت رباتیک و غیره می‌گذارد و از همین رو به نظر می‌رسد استقبال از این شبکه‌ها بسیار گسترده‌تر از حد انتظار باشد.

در حال حاضر خدمات نسل پنجم تنها در چند شهر دنیا به صورت محدود و آزمایشی ارایه می‌شود ولی گزارش موسسه تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد اکثر کاربرانی که در ماه می‌گوشی‌های هوشمند نسل پنجم خریداری کرده‌اند در نقاطی زندگی می‌کنند که این خدمات هنوز ارایه نمی‌شود.

در مقابل در ماه می، تنها یک سوم گوشی‌های نسل پنجم جهان در شهرهایی به فروش رفته‌اند که در آنها خدمات نسل پنجم تلفن همراه در دسترس است. بر همین اساس می‌توان نتیجه گرفت مردم نمی‌خواهند از سیر پیشرفت فناوری عقب بمانند. انتظار می‌رود تمامی شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی در جهان تا قبل از پایان سال 2019 گوشی‌های نسل پنجم خود را به بازار بفرستند. در این میان تنها اپل یک استثنا محسوب می‌شود. گفتنی است در سال 2019 بیش از 5 میلیون گوشی نسل پنجم تنها در امریکا به فروش رفته است.

 

 

ارسال نظر