اخبار

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۲۰۷

قابلیت اینستاگرام، متن آهنگ را به استوری می‌آورد

تک کرانچ| اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران بتوانند متن شعر آهنگ‌های موردعلاقه خود را بر روی استوری قرار دهند.اینستاگرام که بدون شک در حال حاضر محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر به منظور جلب نظر و رضایت کاربرانش و همچنین رقابت با سایر اپلیکیشن‌های رقیب همچون اسنپ چت، پینترست و تیک تاک تلاش کرده است تا قابلیت و ویژگی‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود اضافه کند.حالا اینستاگرام در تازه‌ترین اقدام خود از قابلیت جدیدی پرده‌برداری کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد متن شعر آهنگ‌های موردعلاقه خود را روی استوری‌های موزیک محور خود قرار دهند و آن را در معرض دید بازدیدکنندگان و فالوورهای خود بگذارند.برای این کار کافیست به قسمت گذاشتن استوری در اینستاگرام مراجعه کرده و بر روی آیکون دوربین که در قسمت پایینی بخش استوری وجود دارد کلیک کرده تا گزینه lyrics را به استوری موزیک محور خود اضافه کنید. این قابلیت برای تعداد زیادی از کشورها قابل دسترسی است اما کاربران برخی دیگر از کشورها که اینستاگرام اشاره‌ای به آنها نکرده است، قادر نخواهند بود از این قابلیت جدید بهره ببرند.

«گوگل مپس» بلایای طبیعی را هشدار می‌دهد

دیجیتال ترندز| اپلیکیشن گوگل مپس ویژگی جدیدی برای ارسال هشدار در صورت بروز بلایای طبیعی ارایه کرده است. این ویژگی در صورت بروز زلزله یا تندباد جزییاتی بصری از رویداد را نمایش می‌دهد.آپدیت جدید گوگل مپس کارآمدتر شده و هنگام وقوع فجایع طبیعی به کاربران هشدار می‌دهد.

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد ویژگی پیام‌های هشدار گوگل مپس ارتقا یافته و در صورت وقوع بلایای طبیعی بطور بصری نیز به کاربران هشدار می‌دهد و به این ترتیب کاربران را از خطر دور می‌کند. این ویژگی گوگل خلاصه‌ای از رویدادهای در حال وقوع، اخبار مرتبط با حادثه، شماره تماس‌های اورژانس و آدرس وب سایت‌های اضطراری را برای کاربر فراهم می‌کند.

در آپدیت جدید این اپلیکیشن همچنین جزییات بصری درباره تندباد، زلزله و سیل برای کاربران فراهم شده است. جالب آنکه گزینه هشدار بحران بطور خودکار و چند روز قبل از بروز در اپلیکیشن گوگل مپس افرادی نمایان می‌شود که در مناطق احتمالی بروز بلایا زندگی می‌کنند.

 

ارسال نظر