رونمایی از تلویزیون و استریم آنلاین اپل تا دوهفته دیگر

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۱۶

ورج| اپل به صورت رسمی تأیید و اعلام کرده است که ۲۵ مارس در رویدادی قصد دارد از سرویس تلویزیون و استریم آنلاین اختصاصی خود رونمایی کند.

 پیشتر اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی رسانه‌های مختلف و منابع خبری منتشر شده بود که نشان می‌داد اپل تصمیم گرفته است در آینده‌ای نزدیک از یک سرویس تلویزیون و استریم آنلاین اختصاصی رونمایی و پرده‌برداری کند.

با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال بی‌نظیر کاربران از سرویس‌های استریم فیلم و سریال همچون نتفلیکس، حالا به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی قصد دارد در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی، سرویس استریم و پخش برنامه‌های ویدئویی و تلویزیونی آنلاین و اینترنتی خود را معرفی کند و در معرض دید عموم کاربران و علاقه‌مندان به تماشای فیلم و محتوای ویدئویی آنلاین قرار دهد.

تبلیغات و آگهی‌هایی که با شعار It’s show time در بسیاری از اماکن عمومی در ایالات متحده امریکا منتشر شده بود، حالا به نظر می‌رسد که نشان‌دهنده یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین رویدادهای مربوط به اپل است تا این شرکت همانند بسیاری دیگر از محصولاتش که در جریان برگزاری رویدادهای مختلف، رونمایی می‌کند، از سرویس استریم و پخش انلاین خود نیز پرده‌برداری کند و بدین‌ترتیب ورود خود را به عرصه سرویس‌های پخش انلاین و اینترنتی محتوای ویدئویی به صورت رسمی اعلام کرده و به رقابت با رقبای قدرتمندش همچون نتفلیکس بپردازد.

 

ارسال نظر