تبریک «ماسک» و «راگوزین» به یکدیگر در توییتر

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۴۱۳۵۸
تبریک «ماسک» و «راگوزین» به یکدیگر در توییتر

تک‌تایمز|«دیمیتری راگوزین» رییس آژانس فضایی روسیه (روسکاسموس) و «ایلان ماسک» مدیرعامل شرکت فضایی خصوصی اسپیس‌ایکس این روزها در حال تبریک گفتن و تعریف و تمجید از هم در توییتر هستند.

دیمیتری راگوزین رییس آژانس فضایی روسیه در حساب کاربری توئیتر خود آزمایش و رفت و برگشت موفق کپسول دراگون شرکت اسپیس‌ایکس به ایستگاه فضایی بین‌المللی را به ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس‌ایکس تبریک گفت.

این در حالی است که اوایل این هفته هم ایلان ماسک، روسیه را برای مهندسی عالی موشک و ساخت بهترین موتوری که اکنون در حال پرواز است (موتور سوخت مایع RD-180) ستایش کرد.این موتور برای تأمین نیروی مرحله اول موشک «اطلس V » متعلق به امریکا استفاده شده است.ماسک همچنین گفت که اگر یک نسخه قابل استفاده مجدد از موشک «آنگارا» ساخته شود عالی خواهد شد.

دیمیتری راگوزین رییس آژانس فضایی روسیه موسوم به «روسکاسموس» است که پس از آزمایش موفقیت‌آمیز کپسول تجاری دراگون که قابلیت حمل فضانوردان را نیز دارد، به ایلان ماسک تبریک گفت.راگوزین به ایلان ماسک و جیم برایدنستاین رییس ناسا اینگونه در توئیتر تبریک گفته است: همکاران عزیز… من از طرف روسکاسموس اولین آزمایش موفقیت‌آمیز یک فضاپیمای جدید را به شما تبریک می‌گویم.

ایلان ماسک هم در جواب راگوزین نوشت: از طرف اسپیس‌ایکس سپاسگزاریم! ما همیشه فناوری موشکی و فضاپیماهای شما را تحسین کرده‌ایم.

 

ارسال نظر