فیلیپینی‌ها رکورددار استفاده از شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۰۸۳

سی‌ان‌ان | نتایج یک گزارش جهانی نشان می‌دهد که مردم فیلیپین بیشترین زمان خود را به کار با اینترنت اختصاص می‌دهند.

نتایج به دست آمده از یک بررسی جدید حاکی از آن است که مردم فیلیپین بیشترین زمان استفاده از اینترنت را در جهان دارند به‌‌طوری که در سال ۲۰۱۸ میلادی به‌‌طور میانگین ۱۰ ساعت و دو دقیقه را آنلاین بوده‌اند.

در عین حال شبکه‌های اجتماعی سهم حائز اهمیتی از زمان مورد نیاز برای کار کردن با اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند. در فیلیپین، مردم روزانه به‌‌طور میانگین چهار ساعت و ۱۲ دقیقه را به کار با شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند و این درحالی است که میانگین جهانی گشت‌وگذار در این شبکه‌ها دو ساعت و ۱۶دقیقه است.

با این حال اگرچه میانگین جهانی هفت ساعت کار با اینترنت در روز می‌تواند نگران‌کننده باشد اما این ارقام در واقع نمی‌تواند نشان‌دهنده گستردگی اعتیاد به اینترنت باشد چرا که برای مثال، آمار بالای کاربری اینترنت برای فیلیپینی‌ها عمدتا   انعکاس جمعیت قابل توجهی از مردم این کشور است که در خارج مشغول به کار هستند.

در این گزارش همچنین آمده است که مردم برزیل با اختصاص ۹ ساعت و ۲۹ دقیقه کار با اینترنت در رتبه دوم این فهرست قرار دارند. همچنین مردم تایلند با ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه، مردم کلمبیا با ۹ ساعت و مردم اندونزی با هشت ساعت و ۳۶ دقیقه در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که مردم سراسر جهان به‌طور میانگین شش ساعت و ۴۲ دقیقه از روز را به کار با اینترنت اختصاص می‌دهند. همچنین مردم امریکا به طور میانگین شش ساعت و ۳۱ دقیقه را آنلاین هستند و در مقابل مردم چین و انگلیس که به ترتیب پنج ساعت و ۵۲ دقیقه و پنج ساعت و ۴۶ دقیقه با اینترنت کار می‌کنند.

در عین حال در میان کشورهایی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفته‌اند مردم ژاپن کمترین زمان را آنلاین هستند که روزانه به‌طور میانگین سه ساعت و ۴۵ دقیقه است.

 

ارسال نظر