اخبار

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۳۷۳۳۰

تولید مونوپاد تاشو برای عاشقان عکس‌های سلفی

نیو اطلس| یک شرکت تجاری برای علاقه‌مندان به تهیه عکس‌های سلفی، مونوپاد خاصی را تولید کرده که تاشو و منعطف است و لذا می‌توان آن را به راحتی حمل کرد.

 طول این مونوپاد که مینی - اس نام دارد به حداکثر ۴۶ سانتی‌متر می‌رسد و می‌تواند گوشی را به شکل عمودی یا افقی در اختیار گرفته و با استفاده از دکمه‌ای که بر روی بدنه آن قرار دارد، عکس‌های سلفی بگیرد.البته اتصال مینی - اس به گوشی با استفاده از بلوتوث هم ممکن است. اپلیکیشن این مونوپاد Moza Genie نام دارد و با استفاده از آن می‌توان برخی جلوه‌های تصویری را به عکس‌های تهیه شده افزود یا فایل‌های تصویری را مدیریت کرد.تاشدن بازوهای مینی- اس باعث می‌شود که جمع کردن آن بطور کامل ممکن باشد. بر خلاف دیگر مونوپادها که تنها بازوی اصلی آن قابل تاکردن است، سر مینی- اس نیز دارای بازویی تاشدنی است. قیمت آن ۱۵۰دلار است.شرکت موزا، سازنده این مونوپاد قبلا محصول مشابهی به نام مینی - می‌را به قیمت ۹۹ دلار عرضه کرده بود که اگر چه تا بدین حد منعطف نبود.امابه علت قابلیت شارژ گوشی با استقبال مواجه شده بود.

تشدید خروپف با گوشی‌های هوشمند

دیلی میل|نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، در اثر استفاده از گوشی هوشمند خروپف افراد در طول دو دهه گذشته بیش از دو برابر رشد کرده است. کارشناسان دانشگاه لندن باور دارند، استفاده از گوشی هوشمند خروپف را تشدید می‌کند.

نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که طی 20 سال گذشته، نرخ افرادی که خروپف می‌کنند با دو برابر رشد مواجه بوده است. براساس تحقیقات صورت گرفته، افزایش نرخ چاقی و میزان استفاده از گوشی‌های هوشمند منجر به تشدید خروپف در افراد شده است. داده‌های به دست آمده از پژوهش‌ها نیز نشان می‌دهد، تقریبا 4 نفر از هر 10 نفر سه شب در هفته خروپف شدید دارند؛ نرخ قابل توجهی از این آمار را مردان به خود اختصاص داده‌اند. یافته‌های این پژوهش که در مجله «Sleep Medicine» منتشر شده تایید می‌کند، افزایش نرخ چاقی و استفاده از گوشی هوشمند علاوه بر اینکه منجر به تشدید خروپف می‌شود، اختلالات خواب را ایجاد می‌کند و منجر به خواب‌آلودگی افراد درطول روز می‌شود.

آینه هوشمند مجهز به دستیار گوگل

سی نت| شرکت «Capstone» در نمایشگاه ۲۰۱۹ CES از یک آینه هوشمند که افراد را قادر به مکالمه با «دستیار گوگل»

(Google Assistant) می‌سازد، رونمایی کرد. این آینه صفحه لمسی «Capstone» نام دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های خود را از فروشگاه «گوگل‌پلی» (Google Play) دانلود کنند، در «یوتیوب» (YouTube) فیلم ببینند و از دستیار هوشمند گوگل هر سوالی که دارند را بپرسند. کاربران همچنین می‌توانند با تایپ کردن مستقیم در آینه، ایمیل‌ها و پیام‌های خود را نوشته و ارسال کنند. کنترل صدا آینه مذکور می‌تواند شش صدای مختلف را شناسایی کند. کاربران همچنین می‌توانند توسط آینه مذکور به حساب کاربری خود در گوگل وارد و از آن خارج شوند. به گفته این شرکت، این روش با وجود امکاناتی که دارد، اطلاعات کاربر را خصوصی نگه می‌دارد. این آینه برای عملکرد نیاز به اتصال به «Capstone Connected Control Hub» دارد. این hub یک دستگاه صفحه نمایش لمسی مانند یک تبلت است که همانند مرکز فرمان آینه عمل می‌کند. افراد می‌توانند آینه هوشمند «Capstone» را به دیوار متصل کنند. این آینه در چندین اندازه در دسترس خواهد بود و اندازه‌های آن ۱۹ اینچ تا ۲۲ اینچ متغیر است و بنابر برنامه‌ریزی‌ها تا چند ماه آینده عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

آزمایش قابلیت‌های جدید توییتر در برنامه بتا

انگجت| توییتر قابلیت‌های جدیدی را برای عده‌ای از کاربران خود ارایه می‌کند که وضعیت آنلاین آنها را نشان می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد با پین کردن سوال در پروفایل با افراد گفت‌وگو کنند.به نظر می‌رسد توییتر تصمیم دارد پلتفرم خود را به مکانی تبدیل کند که افراد در آن باهم گفت‌وگو داشته باشند.این شبکه اجتماعی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی CES اعلام کرد به زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد در یک برنامه بتا شرکت کنند که طی آن می‌توانند ویژگی‌های مختلفی را آزمایش کنند. در آینده تمام کاربران می‌توانند ویژگی‌هایی مانند «icebreaker» یا نشانگرهای وضعیت را استفاده کنند. نشانگر وضعیت به بقیه افراد نشان می‌دهد کاربر چه زمان در تایم لاین خود آنلاین است.icebreaker نیز به کاربران اجازه می‌دهد یک سوال را درباره موضوع مورد نظر خود در پروفایلش پین و به این ترتیب محاوره‌ای را با کاربران دیگر آغاز کنند. این برنامه بتا در چند هفته آتی اجرا می‌شود. البته توییتر فقط این برنامه را برای چند هزار نفر اجرا می‌کند. کاربران انتخابی، قابلیت‌ها را آزمایش می‌کنند و بازخوردی از آنها ارایه می‌کنند. در مرحله بعد توییتر بازخوردها را بررسی و درباره اجرای قابلیت‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

 

ارسال نظر