بازگشت مسنجر یاهو به اندروید و iOS

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۳۱۰۱۱
بازگشت مسنجر یاهو 
به اندروید و iOS

انگجت| یاهو که اوایل سال جاری فعالیت پیام‌رسان یاهو مسنجر را متوقف کرده بود، مسنجر تازه‌ای به نام Yahoo Together را منتشر کرد.

اوایل سال جاری، یاهو، پیام‌رسان خاطره‌انگیز خود، یاهومسنجر را تعطیل کرد. دلیل این کار عدم استقبال یا علاقه به ادامه استفاده کاربران از آن عنوان شد.

به عبارت دیگر، کاربران به پیام‌رسان‌های امن‌تر و با امکانات بیشتر عزیمت کرده بودند و یاهو تقریباً دیگر استفاده‌ای نداشت؛ اما حالا شرکت یاهو، مسنجر جدیدی معرفی کرده است که می‌توانید از آن برای چت با اعضای خانواده، دوستان و شرکای تجاری خود استفاده کنید. نام اپلیکیشن پیام‌رسان جدید یاهو Yahoo Together است.

آن‌چه از ظواهر امر پیدا است، یاهو توگتر قصد رقابت با سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان موجود مخصوصا Slack را دارد. این موضوع با نگاهی به رابط کاربری این اپلیکیشن کاملا مشخص است؛ اما یاهو توگتر هنوز برخی قابلیت‌های پیام‌رسان Slack را ندارد. در مورد ویژگی‌های فعلی باید گفت هنوز امکان تماس صوتی در این اپلیکیشن پیاده‌سازی نشده است؛ اما انتظار می‌رود رفته‌رفته این قابلیت کلیدی افزوده شود. در حال حاضر شاید تنها چیزی که بتواند کاربران را مجاب کند که در جمعیت کثیر پیام‌رسان‌ها سراغ یاهو توگتر بروند، همین نام یاهو و خاطره‌انگیز بودن آن است.

 

ارسال نظر