فعالیت رسمی آمازون در ترکیه کلید خورد

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۲۶۰
فعالیت رسمی آمازون در ترکیه کلید خورد

فست کمپانی| به نظر می‌رسد که شرکت امریکایی آمازون به‌منظور توسعه بازارهای جهانی خود فعالیت رسمی خود را در ترکیه آغاز کرده است.

آمازون که یکی شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی آنلاین در جهان محسوب می‌شود، به تازگی می‌خواهد سهم خود را از بازارهای جهانی گسترش و توسعه دهد. بدین‌ترتیب تصمیم گرفته است فعالیت خود را در ترکیه آغاز و ۱۵ گروه کالایی را برای کاربران این کشور عرضه و ارایه کند. سم نیکولز - مدیر وب‌سایت Amazon.com.tr - در بیانیه‌ای گفته که ما می‌خواهیم کسب و کار خود را در ترکیه رشد و رونق دهیم تا در ماه‌ها و سال‌های آینده بتوانیم کالاهای موردنیاز کاربرانمان را انتخاب و ارسال کنیم.

وی خاطرنشان کرده که آمازون طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات با برندهای ترکیه و سایر برندهای بین‌المللی را عرضه و ارایه خواهد کرد تا کاربران و مشتریان بتوانند با بهره‌گیری از مزایایی هم‌چون قیمت پایین و مناسب و همچنین فرایند قابل اعتماد ارسال کالا برای سفارش‌های گران‌تر از ۵۰ لیره، محصولات موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند. این ۱۵ گروه کالایی شامل کتاب، محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، کالاهای کوهنوردی و ابزارآلات، اسباب بازی و کودکان می‌شود.

وی تاکید کرده است که آمازون می‌خواهد به برترین و برجسته‌ترین شرکت تجارت الکترونیکی در جهان تبدیل شود که محوریت آن کاربران و مشتریان است و آنها با قیمتی مناسب قادر خواهند بود محصولات موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند.

 

ارسال نظر