گوگل ابزار جدیدی برای گردشگران معرفی کرد

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۴۴۹
گوگل ابزار جدیدی برای گردشگران معرفی کرد

ورج| اخیرا گوگل به منظور تسهیل تجربه کاربران از گشت و گذار و مسافرت در شهرهای مختلف جهان ابزار جدیدی را تحت عنوان Touring Bird معرفی کرد.

به نظر می‌رسد که غول‌های تکنولوژی نظیر شرکت گوگل اخیرا تمرکز ویژه‌ای بر روی توسعه ابزار و تجهیزات مرتبط با توریسم، سفر و گشت و گذار در جهان گذاشته است، به گونه‌ای که ابزار جدیدی را تحت عنوان Touring Bird در دسترس کاربران قرار داده است تا آنها بتوانند با بهره‌گیری از آن تجربه لذت‌بخش و بهتری را از مسافرت‌های خود داشته باشند.

این ابزار تورهای مسافربری، فعالیت‌های محبوب گردشگران و مقاصد توریستی شگفت‌انگیز و زیبا را در دسترس تمامی کاربران اینترنت و علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌دهد. کاربران همچنین در این فهرست قادر خواهند بود فیلترهای مختلفی را از نظر زمان، قیمت، سیاست‌های لغو و غیره وضع کنند تا این ابزار بتواند گزینه‌های مناسب‌تری را در اختیار آنها بگذارد.

البته اکنون تنها تعداد محدودی از شهرهای جهان در این وب سایت و ابزار گوگل وجود دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به شهرهای پراگ، تورنتو، شیکاگو، اورلاندو و آمستردام اشاره کرد که اغلب شهرهای اروپایی و امریکایی هستند و زبان آن نیز انگلیسی است.

گفته می‌شود متخصصان گوگل با بهره‌گیری از اطلاعات جامع و همچنین داده‌های افراد محلی و بومی در سراسر جهان به توسعه این ابزار پرداخته اند.

 

ارسال نظر