چمدان‌هایی که از روی باربند سر نمی‌خورند

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۴۴۸
چمدان‌هایی که از روی باربند سر نمی‌خورند

نیواطلس| بستن چمدان روی باربندهای خودرو همیشه یک مشکل عمده بوده است، زیرا چمدان‌های بزرگ معمولا به درستی  روی باربندها محکم نمی‌شوند و از روی آنها سر می‌خورند.

اما تولید چمدان‌های ویژه باربند برای نصب بر روی سقف خودروها می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد و سفرهای خانوادگی را به تجربه لذت بخش‌تری مبدل کند.

شرکت لوگا چمدان‌های سبک آئرودینامیکی را تولید کرده که بر روی باربند قفل می‌شوند و بدون هیچ گونه مشکلی برای ساعت‌ها حمل و نقل بر روی سقف خودرو مناسب هستند.

هر یک از این چمدان‌ها که در قالب چهار چمدان در کنار هم بر روی باربند قرار می‌گیرند ۳.۶ کیلوگرم وزن دارند و ظرفیت هر یک از آنها ۷۰ لیتر است. این چمدان‌ها دارای چرخ و دسته متحرک و قفل پیشرفته نیز هستند و بطور مستقل و عادی نیز قابل استفاده هستند.

اما نکته مهم این است که هر کدام از این چمدان‌ها بر روی یک باربند آلومینیومی مستقل نیز قرار گرفته و مورد استفاده خواهند بود. شرکت سازنده می‌گوید باربند این چمدان‌ها بر روی انواع وسایل نقلیه قابل نصب خواهد بود. چمدان‌ها و باربند لوگا ضد آب هستند و باران به درون آنها نفوذ نمی‌کند. بدنه پلاستیکی تقویت شده هم از محتوای داخلی هر چمدان در برابر نور شدید خورشید و اشعه ماوراء بنفش حفاظت می‌کند.

 

ارسال نظر