گوشی‌هایی برای محافظت از گوش

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۷۰۵۱
گوشی‌هایی برای محافظت از گوش

 پاپ‌سای| بر خلاف گوشی‌های فومی سنتی، این گوشی‌ها با لوله‌های مخصوص، برای تعادل فرکانس‌های دریافتی صدا طراحی شده است.

مهم‌ترین چیزهایی که شما در اختیار دارید، گوشی هوشمند و ماشین شما نیستند، بلکه حس‌های شما هستند. با این حال، بسیاری از افراد به‌طور شگفت‌انگیزی نسبت به حفظ سلامت شنوایی خود بی‌تفاوت هستند.  قطعا استفاده از هدفون‌های محافظ در کنسرت جالب نیست اما نمی‌توان آسیبی که به شنوایی می‌زند را نادیده گرفت.

اغلب مردم فکر می‌کنند کم‌شنوایی یا ناشنوایی در سنین پیری اتفاق می‌افتد، اما چه بسیار علاقه‌مندان به موسیقی که به دلیل عدم توجه به حفظ سلامت شنوایی خود، در بیست و چند سالگی ناشنوا شده‌اند.

این گوشی‌ها موسوم به «Vibes » بدون اینکه صدای ورودی را خفه کند، به شکل مناسبی از شنوایی شما محافظت می‌کند.

این گوشی‌ها برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا مانند کنسرت‌ها و استادیوم‌های ورزشی طراحی شده تا با تعادل در فرکانس ورودی به گوش کاربر، از سلامت آن محافظت کند.

این گوشی علاوه بر کاهش کلی بلندی صدا به میزان کلی 22 دسی‌بل، وضوح صدای امواج ورودی را نیز افزایش می‌دهد. به این معنی که شما می‌توانید ضمن محافظت از شنوایی خود، از شنیدن موسیقی هم لذت ببرید.

Vibes بر خلاف گوشی‌های فومی سنتی یا هدفون‌هایی که کل گوش را می‌پوشانند، دارای لول‌های مخصوصی است که فرکانس‌های صدا را متعادل می‌کند.

کاربران می‌توانند به لطف قابل شستشو بودن این گوشی‌ها، بارها و بارها از آن استفاده کنند و با طراحی مناسبی که دارد، می‌توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.این گوشی‌ها با یک جعبه همراه ارایه می‌شوند که حمل آن را برای کاربر آسان سازند.

 

 

ارسال نظر