نقص فنی «مک‌بوک» با به‌روزرسانی برطرف می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۲۹۷
نقص فنی «مک‌بوک» با به‌روزرسانی برطرف می‌شود

سی‌ان‌بی‌سی| اپل در واکنش به مشکل و نقص فنی مک بوک پرو ۲۰۱۸، ضمن تایید این مساله اعلام کرد که قصد دارد با انتشار زودهنگام یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن را برای همیشه برطرف کند.

پس از آنکه اپل لپ‌تاپ‌های جدیدش، مک بوک پرو ۱۵ اینچی، را با بهره‌مندی از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل به‌روزرسانی کرد و آنها را روانه بازارهای جهانی کرد، موجی از شکایت‌ها و نارضایتی‌ها از سوی کاربران و خریداران این محصول در فضای مجازی منتشر شد و به گوش رسید که همه آنها از داغ کردن بیش از اندازه دستگاه خود ناراضی و شاکی بودند.

طبق گزارش‌های پیشین، فن خنک‌کننده مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی به خوبی کار نمی‌کند یا برای پردازنده قدرتمند به کار برده شده در این محصول کافی نیست و نمی‌تواند دستگاه را به خوبی خنک کند.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی، این مشکل بسیار جدی بوده و ممکن است به آسیب‌های جدی و نقض‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بی‌شماری در این لپ‌تاپ‌ها بینجامد. وجود پردازنده فوق‌پیشرفته و قدرتمند Core i۹ اینتل در این لپ‌تاپ‌ها با توان پردازشی بسیار بالایی که دارد، نیاز به یک خنک‌کننده فوق قدرتمند دارد تا از داغ شدن و صدمه رساندن به دستگاه جلوگیری کند اما به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ جدید اپل این توانایی را ندارد و دستگاه به خوبی خنک نمی‌شود.

اپل با انتشار بیانیه‌یی ضمن تایید و اذعان به مشکل داغ کردن بیش از اندازه دستگاه، علت آن را وجود یک باگ و مشکل نرم افزاری دانست که قرار است به زودی با یک به‌روزرسانی برطرف شود.

 

ارسال نظر