«گوگل» قابلیت جدیدی به «جی‌میل» افزود

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۹۷۷
«گوگل» قابلیت جدیدی به «جی‌میل» افزود

فون‌آرنا|

گوگل اعلام کرده است که با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی قابلیت جدیدی را به پلتفرم پست الکترونیکی جی‌میل خود افزوده تا کاربران از شر اعلان‌های پیاپی و خسته‌کننده خلاص شوند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از مشاهده تعداد زیادی اعلان و نوتیفیکیشن‌های ایمیل، پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی به ستوه آمده‌اید، قابلیت جدید پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) می‌تواند شما را خوشحال کرده و بسیار مفید و کاربردی واقع گردد.

قابلیت جدیدی که گوگل به پلتفرم جی‌میل اضافه کرده این امکان را به کاربران می‌دهد تا تنها آن دسته از اعلان و نوتیفیکیشن‌هایی که برایشان از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است، به آنها نمایش داده شود و در غیر این صورت، دریافت ای‌میل‌های اضافی و تبلیغاتی به آنها اعلام نشود.

فناوری هوش مصنوعی به‌کار گرفته شده در نسخه جدید و به‌روزرسانی شده پست الکترونیکی جی‌میل که هم‌اکنون تنها برای کاربران با دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل iOS قابل دسترسی و اجراست، به کاربران محصولات اپل نظیر آیفون و آی‌پد اجازه می‌دهد که با فعال‌سازی تنظیمات مربوطه از این قابلیت بهره‌مند شوند.

بسیاری از کاربران از دریافت اعلان‌های پشت سرهم و پیاپی برای ای‌میل‌های غیرضروری و گاهی تبلیغاتی همواره شکایت دارند، به‌همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است که به کمک و یاری این دسته از کاربران ناراضی بشتابد و قابلیت جدیدی را برای برطرف کردن این معضل بیندیشد. این فناوری میزان اهمیت ای‌میل‌های دریافتی شما را شناسایی کرده و بر اساس ترتیب اولویت آنها به کاربران اعلان ارسال می‌کند.

 

ارسال نظر